Hos ewe

Publicerat: 2008-09-17 Kl: 17:03:34 | I kategori: Min vardag


Tjena er.

Idag har det varit en stressig dag! Inte egentligen men jag känner mig stressad som fan. Måste ta några djupa andetag och lugna ner mig ;)

Sov ju som sagt hos Ewe igår, kunde verkligen inte sova inatt så jag somnade typ vid 5. Råkade låsa ut kattstackarn också från vardagsrummet, haha. Poor thing. Imorse vid 9 kom Evelina och William in och väckte mig, "Emmaa, emmaa" hörde jag, sedan klev jag upp och åt frukost med dom och ringde mina jävla samtal som jag behövt ringt i hundra år. Men det visade sig att det ena var helt meningslöst att ringa, men nu vet jag ju det iallafall så då slipper jag bekymra mig över det längre. Skönt.

Efter att William hade gått på dagis och Ewe till jobbet så la jag mig och vilade ett tag, drömde sjuuuka mardrömmar så jag vaknade helt svettig o rädd. Fan vad läskigt det var alltså. Äckel dröm... Sedan ringde Danne och ville att jag skulle komma till Granloholm och käka med honom, så då gjorde jag det. Sprang som en dåre till bussen för att jag skulle hinna. Sedan skulle jag möta honom vid ICA, då var han inte där, så då gick jag hem till honom, då säger Isabell och Dannes mamma att han har gått och mött mig vid Ica redan. Då blev jag så jävla less så jag ville dö. Så hade jag slagit knät när jag klev av bussen också. Så då fick jag gåååå ända till Ica igen, och där hittade jag inte honom så jag satt mig ner och väntade, vägrade gå tillbaka igen. Så gick jag in på Ica ca 3-4 gånger och gick runt där inne och letade efter han, sedan efter typ 10 minuter så kommer dåren ut från Ica. Vart fan hade han gömt sig när jag var där inne och letade efter han? :P I frysdisken eller? Haha. Fan vad arg jag var, men det gick iallafall över. Så gick vi hem till honom och var lite med Isabelle och sådär, sedan nu har jag åkt tillbaka till Evelina för jag ska lämna hennes bankomatkort och hämta mina saker och så. Sedan ska jag åka hem till Daniel igen och bada tills huden ramlar av, sedan ska jag kolla på One tree hill. Fan jag mår inte så bra idag. Hoppas det blir bättre.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har!

2008-09-17 @ 21:24:52
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0