Hos Evelina

Publicerat: 2008-09-26 Kl: 22:02:10 | I kategori: Min vardag


Hej allihopa..

Vad har jag gjort idag då? Ingenting alls typ. Sovit. Har varit så jävla trött dehär senaste dagarna och inte kunnat sova på nätterna, sämst. Jag har haft så jävla ont i huvudet i flera veckor nu, fattar inte vad som är fel... Men nu har det övergått till en annan sorts smärta, känns som att en stor fet förkylning är påväg till mig. Hoppas inte :( Jag orkar inte vara sjuk. Det trycker bakom mina ögon och ögonen är så torra så jag måste blinka en gång i sekunden för att ens kunna se nånting, sedan så har jag ont i näsan och nyser hur mycket som helst. Snälla skona mig från att bli förkyld, jag har inte tid med det ens.

Aja. Jag o Danne klev iaf upp tillslut, så ringde Danne några samtal o bestämde att han skulle spela fotboll ikväll.. Så hoppade jag in i duschen, sen gjorde jag mig iordning litegranna och sen tog jag o älskligen bussen till Nacksta. Han gick o spelade fotboll och är fortfarande där, kommer väl snart hoppas jag så vi inte missar sista bussen? :| Så gick jag in på Ica med Sebbe o Kaj och Kajs lillebror och Sebbes flickvän.. Kul o träffa Sebben!! Var ett tag sen.. :) Så det var roligt. Sedan gick jag upp till Ewe efter jag varit på Ica. Så satt vi oss och kollade på Oz, sedan hoppade hon in i duschen & nu sitter jag här o skriver lite.

Imorgon ska jag jobba.. Öppning till stängning! Fyfan, speciellt om jag blir ännu sjukare. Då har jag en jobbig dag framför mig imorgon. Och om det blir lika kaotiskt som det har varit nu i veckan så blir det jobbigt på riktigt ;) Jaja. Jag behöver ju pengar. Sen jobbar jag söndag också, men inte lika länge då (förhoppningsvis).. Jobbar pil så vi får se hur det blir.

På måndag hoppas jag att jag har fått mina pengar, då ska jag köpa nya skor o en ny jacka förhoppningsvis.. Hoppas bara att jag hittar nån!! Jag FATTAR INTE vart fan min jacka som jag köpte förra året är nånstans, jag använde den typ 2 gånger, och jag vill använda den i år eftersom jag aldrig gjorde det förra året. Men den är helt borta. Idiotjacka. Kom fram.

Nej, nu ska jag försöka få tag i Daniel och se när han är färdig :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: vilma

Vet att ja lovade sy den till dej men du lämnade den aldrig hos mej så du vet.Men din mormor sydde den ju kom ja på!e den inte där då??

2008-09-27 @ 01:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0