helt slut

Publicerat: 2008-09-05 Kl: 16:56:42 | I kategori: Min vardag


Ja herregud, helt slut som artist är jag idag iallafall.. Det är ett som är säkert. Jobbigt dethär!

Igår så gjorde jag inte så mycket alls, var ledig och det var skönt somfan kan jag lova.. Slippa ha nån tid att passa, men det är ändå skönt att man inte alltid har det så... På nåt konstigt sätt. Haha. Efter att jag hade klivit upp så gjorde jag inte så mycket, var ute och promenixade och gjorde lite saker. Sedan gick jag och mötte Evelina vid dagiset så hämtade vi William :) Efter det så satt vi i lekparken utanför Ewe med Vilma och Vilja. Var ett tag sen man träffade Vilma så det var roligt! Sen gick jag Ewe och William in till dem, så lagade hon mat och så, och så busade jag med William och han jävlades med mig så jag nästan blev arg ;) Haha. Sötnosen. Jag sa hela tiden - Säg Emma då, säg Emma William. Och jag vet att han kan det för han brukar göra det ibland, men bara för att jag ville att han skulle säga och tjatade så mkt på han så sa han bara "oOOoo, Ooooo, OOOOOOO" hela tiden. Hahaha. Det var skitroligt, så bet han ihop käkarna och härmade mig när jag gjorde så, jävlades sönder. Hahaa. Jävla busunge :D

Sedan gick jag hem till min älskling, så gjorde jag mig iordning lite och sedan tog vi bussen till Granloholm hem till honom och träffade hans mamma och syster.. :) Det gick över förväntan, tur det. Efter att vi varit där så tog vi en promenad hem till Evelina, så var vi med henne och Danne ett tag innan vi gick hem och sussade.. Sköööönt, jag somnade direkt nästan.

Imorse klev jag upp kl 10, sedan gick jag och jobbade. Har gått bra, jobbat med Fredrik Ewe och Jonas. Sedan kom Jenita kl 14 och Ewe gick hem. Fick bra nyheter av Fredrik också! Bra bra. Jag själv satt bara och längtade till Emil skulle komma så jag fick gåååå nån jävla gång, haha, och han kom lite tidigare än väntat så det var skönt! Imorgon jobbar jag igen.. Öppnar med Ewe 10.15. Fyfan. Tidigt så in i helvete. Men pengar blir det ju och det behöver jag ju verkligen nu...

Nu ska jag inte göra nåt speciellt, Danne mår inte så bra för han är sjuk stackarn, alla är ju fan sjuka nu, William är också sjuk och Danne med. Fattas bara nu att jag och Ewe blir sjuka också ;) Hoppas. Haha. Så jag ska bara städa rummet lite sedan ska jag bada i hundra år. Eller om jag badar först. Har så ont i magen och ryggen... Fattar inte varför. Hoppas det går över bara!

Ikväll blir det nog lugnt, Ewe och Lina ska ut.. Synd att jag inte kunde följa med, hade varit trevligt.. Men skönt att bara vara hemma med Danne och se på film och mysa också :)

Nu ska jag bada och läsa min bok. Så jävla spännande alltså. Oohhh...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0