Gud vad kallt det är

Publicerat: 2008-09-15 Kl: 15:50:40 | I kategori: Min vardag


Hej gott folk.

Fan vad jag är glad att jag är ledig idag.
Det känns riktigt skönt! :) Att inte ha någonting inplanerat är riktigt härligt ibland, men vissa gånger blir man ju galen av att bara gå runt och inte veta vad man ska göra av den lediga tiden. Men idag är det bara skönt.

Jag och Danne har myst och skrattat och slagits halva natten, haha.
Han är så jävla rolig. Haha. Sedan vaknade jag kl 6 imorse för jag var så jävla sugen på glass. Då fick Danne gå ner och hämta glass till mig. Sedan åt jag den och somnade om! Wonderful. Sen sitter jag bara här nu, har nyss ätit lite mat. Men ska snart äta min pasta carbonara sen igår, haha. Vi beställde allihopa som jobbade igår till jobbet, men jag åt inte upp allt så jag har kvar lite idag :) Det är så jävla gott!!!

Nu är jag trött som en jude.
Ska gå ner och lägga mig på soffan och titta på TV. Jag tror också att One tree hill har kommit ut idag!? :D Hoppas hoppas. Ska kika så fort jag är klar här.

Renzo åkte till Turkiet idag.
Fan vad avundsjuk jag är. Jag vill också åka utomlands! Hoppas han har roligt iallafall :D Hoppas han köper en dress till mig som jag vill ha ;)


Yummie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0