Akutjobb!

Publicerat: 2008-09-24 Kl: 00:16:40 | I kategori: Min vardag


Godkväll allihopa.

Idag har varit en vanlig rätt händelselös dag som alla andra dagar i mitt liv.. :P Klev upp vid 1 tiden typ. Skulle egentligen åka och hämta William på dagis och vara med honom, men sedan ringde Ewe och hade panik för de hade ringt från dagis och sagt att W var sjuk o måste åka på sjukhuset oså, så då fick jag hoppa in o jobba istället för henne så att hon kunde vara med honom. Jag kunde ju inte direkt åkt med han till sjukhuset ;P Jobbigt somfan o jobba, ville verkligen inte men vad gör man inte för Ewe ;) Speciellt när det handlade om William. Lillhjärtat.

Jobbade med Nadia först, tills hon skar av sig fingertoppen o var tvungen att gå därifrån, så då kom Jenita in istället för henne. Gick ganska bra ändå o jobba även om jag höll på att dö mest hela tiden. Så jävla less var jag o hade ont i magen somfan o i foten eftersom jag klev på en glasbit o fick den rakt in i foten imorse!!! Ont som fan så jag har haltat runt som en idiot hela dagen. Haha. Lina kunde inte jobba åt mig heller för hon skulle klippa sig, o hon var den enda som fanns o fråga eftersom alla andra hade sjuka barn eller skurit av sig fingertoppen eller är nya eller bara är upptagna.. :P Haha.

Efter jobbet så gick jag till Ica en snabbis o köpte några saker, fick låna pengar av Ewe :) Tack för det! Har ju inte fått lön än, sämst.. Men iallafall. Sedan gick jag hem till mamma och hämtade massa brev som jag har fått o räkningar o skit. Hur mycket jävla brev som helst ;O Blev nästan chockad. Fått min Illustrerad Vetenskap också :D Jag är en nörd haha, älskar o läsa den tidningen.. Skitintressant ju. Sedan gick jag förbi Evelina en sväng igen, sedan sprang jag som en dåre till bussen fast klockan bara var 10 i.. Men igår missade jag bussen 2 gånger för att den kom alldeles för tidigt!! Så idag hade jag ingen större lust att missa bussen igen, så jag kutade. Men då kom den normal tid bara för det, haha. Men men, bättre att vara ute i tid!

Nu är jag hemma med älsklingen, har nyss duschat o nu håller han på o städar.. Bra :D Blir galen när det är stökigt överallt. Ska tvätta imorgon så jag måste fixa ihop min tvätt också. Rolig kväll jag har framför mig! Haha. Sedan ska vi väl lägga oss o kolla på film o mysa o somna. Skönt att jag inte jobbar imorgon så att jag inte har nåt att göra! Ska åka till Nacksta iallafall o hämta mitt Swedbank kort.. Det skulle komma imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0