Trött och pain som fan

Publicerat: 2008-10-18 Kl: 23:36:10 | I kategori: Min vardag


Jag ska lägga mig och sova tror jag eller kolla på film. Är inte så trött egentligen men sova är väl alltid bra?
Har så jävla ont också i skulderbladet, kunde inte ens skära maten förut för jag kunde inte ta i med höger armen :S fan vad sjukt det kändes. Kändes som att jag vart förlamad efter en viss gräns typ. Helt skumt.

Jag orkar inte anstränga armjäveln så jag bloggar imorgon kanske istället, orkar inte just nu som sagt.

Till Vilma:
Ja det är klart jag kan göra det :) men inte just nu.. som kommentar i din blogg kan jag ju inte skriva det direkt, det är alldeles för mycket att skriva för att det ska få plats. Så jag tänkte skriva i ett mail till dej istället om det går bra? Istället för att skriva det här i bloggen. Men en sak fattade jag inte vad du menade, du skrev typ "och alla hemlisar mellan dom som dom inte vet osvosv"... Vad menade du? Hemlisar mellan vilka? Haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0