SOS Familj

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 21:54:32 | I kategori: Min vardag


Hej hej.

Idag har jag bara varit hemma hela långa dagen. Nästan. Åkte ner på stan en sväng förut men det gick fort. Var tillbaka hemma på en halvtimme ungefär. Satte mig och åt, sedan la jag mig där nere och kollade på TV. Efter ett tag så duschade jag, sedan fick jag nåt ryck så jag storstädade hela rummet. Det behövdes kan jag tala om. Så jävla stökigt & smutsigt. Men nu är det fint igen! Duktig Emma. Medans Danne bara satt och spelade dataspel lixom, tack för hjälpen älskling!! ;)

Nu på kvällen efter mina alla ansträgningar så har jag bara legat på soffan och tagit det lugnt och sett på TV. Kollade på SOS Familj. Jag älskar det programmet. Haha. Jävla lata ungjävlar. Skulle jag få såna barn som beter sig sådär så skulle jag bli jävligt förbannad. Arroganta jävlar.

Jag börjar bli jävligt sömnig. Danne har redan gått och lagt sig och jag ska göra samma sak snart. Ska upp tidigt imorgon och jobba. Jobbar bara till 16, skönt! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0