Snö!

Publicerat: 2008-10-30 Kl: 00:55:34 | I kategori: Min vardag


Förut när jag och Therese stog på stan och väntade på våran skjuts, så sa jag till henne typ "Titta noga där vid lampan så ser du några snöflingor" lixom så att man var tvungen att titta noga för det var så pass få och så pass lite snö som föll. Så gick det HÖGST 30 sekunder sedan började det tok-snöa. Fan vad mysigt det var. Så stog vi där i snöregnet och myste. Jag som älskar snön. Jag hatar kylan men älskar snön. I år ska jag åka mycket snowboard, blev inte en endaste gång förra året. Men förra vintern var ju fan rena rama katastrofen. Det var snö i kanske 2 veckor. Inte mer. Skit Sverige.

Nu ska jag sova. Ville bara säga det.



Bjuder på en vinterbild! sedan nyår 2006. Vilma och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0