Orkar inte just nu

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 00:47:44 | I kategori: Min vardag


Orkar verkligen inte blogga just nu. Kom hem kl halv12 på kvällen, jobbat idag... Är så sjukt trött nu & har så ont i mina ben. Har haft det hela dagen. Och i händerna har jag också ont som fan. Nåt är fel, men vad vet jag inte.

Ska se One tree hill nu och sova bredvid älsklingen som har sovit sedan jag kom hem. Min trötter. Jag älskar dig baby!

Imorgon är jag ledig, ska nog åka på Ikea eller så ska jag gå på stan. Vet inte riktigt än. Har inga pengar men man kan väl alltid kolla :)

Nästa vecka ska jag jobba hur mycket som helst. Bra med pengar men det kommer bli jobbigt som fan! Sen veckan efter har jag bara fått 3 pass. Haha. Konstigt men vad gör man..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0