Kort på kort

Publicerat: 2008-10-11 Kl: 00:58:40 | I kategori: Min vardag


Just ja. Idag beställde jag äntligen Kort på kort! Har velat göra det i hundra år. Tog ett jävla tag innan jag fick till det för Swedbanks hemsida är ju dumma i huvudet. Men till slut gick det. Nu tar det några dagar innan jag får det. Jag längtar :) Så fult med ett orange/vitt kort. Fulaste designen verkligen. Aja. Så är det. Vilma tyckte jag skulle skaffa WWF kort som hon har. Det är ganska fint för då står det inte Swedbank någonstans heller och det är inte några fula streck någonstans. Men jag ville inte. Jag ville ha mitt såhär:



För att jag älskar och saknar henne.
 Så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0