Jobbat kväll

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 00:16:53 | I kategori: Min vardag


Hej hej alla glada. Och sura.

Vad ska jag skriva idag då?
Hmm.. Har ingen fantasi direkt.

Igår kväll så tittade jag aldrig klart på Andra Avenyn,
för att Danne ville så jävla gärna spela så han tjatade sönder mig så jag fick ingen lugn & ro, så jag sket i det och la mig i sängen och läste min nya Solo istället. Sedan la vi oss och sov tidigt för att vara oss. Vid 24tiden ungefär. Skönt var det och båda somnade direkt typ. Vaknade kl 12 på dagen (sov jävligt många timmar alltså) och åt Coco Pops, sedan la jag mig och tittade på Kyle XY ett tag. Blir alltid så lugn i kroppen när jag kollar på det, vet inte varför det blir så. Konstigt men så är det iallafall. Sedan klädde jag på mig och så och tog bussen till jobbet.

Kom fem minuter sent så Ewe och Jonas blev lite sura men det gick över.
Gick jättebra idag faktiskt, jag och Jonas hade ganska mycket hela kvällen men det gick riktigt bra. Vi skyndade oss att göra klart allt och städa färdigt, men då blev det strul med pengarna i kassan så vi kom ändå inte därifrån förräns 21.15... Suck. Trött var jag då. Gick upp till Evelina en sväng och rökte en cigg med henne, sedan gick jag på Ica och handlade Cola och Ben & Jerrys... Har inte ätit den än. Mmm ska bli gott :)

Efter jobbet så duschade jag direkt sedan nu sitter jag hä
r. Ska kolla om senaste avsnittet av One tree hill har kommit ut, vill så jävla gärna se det!!

Imorgon är jag ledig.
Vet inte riktigt vad jag ska göra då. Det återstår att se.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0