Idag har jag varit riktigt trött.

Publicerat: 2008-10-13 Kl: 00:22:54 | I kategori: Min vardag


Igår så kom jag hem till Ewe vid 22-23 tiden, satt o umgicks med henne och Danne ett tag. Pratade och såg på TV o sånt. Sedan gick dom och la sig, så sa vi godnatt & jag la mig på soffan o kollade på Oz. Vaknade mitt i natten och var godissugen somfan så jag åt några Polly, det var väldigt goooott ;) Sedan pratade jag lite med Danne, min alltså, på msn och sedan somnade jag om igen.

Vaknade kl halv9 imorse av att William står o tittar på mig o säger "Emma, emma!"
Haha. Han ville att jag skulle kliva upp, så då gjorde jag det o åt frukost med honom och Ewe. Sedan gick jag hem och skulle ta 10bussen till Danne, så la jag mig på sängen kl 9.30 och skulle vila tills bussen gick, och så vaknade jag kl 18. Haha. Var sjuuuuukt trött alltså. Höll på att dö av trötthet. Men nu är det bra. Jag ska sova nu snart också, är trött fortfarande.

När jag vaknade gick jag på Ica,
sedan gick jag hem till Ewe ett tag för jag skulle prata lite med henne. Då kom Tobbe förbi så satt vi alla fyra där o snackade ett bra tag innan jag och Tobbe gick. Så gick jag hem och hämtade Danne oså  tog vi bussen hem till honom där vi är nu.

Har nyss duschat,
det var inte så skönt som jag hade förväntat mig faktiskt. Nu sitter jag och tittar på Andra avenyn... Avsnitt 114. Jag saknar Hamza & Karim!!! Så jävla tråkigt utan dom tycker jag verkligen. Fattar inte varför inte alla karaktärer är med? Varför har dom tagit bort så jävla många? Sjukt dåligt.

Nu ska jag fortsätta titta sedan ska jag sova,
jobbar kväll imorgon...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0