Du är vad du äter.

Publicerat: 2008-10-09 Kl: 21:08:17 | I kategori: Min vardag


Jag har nyss suttit och kollat på Du är vad du äter som Katrin Schulman var med på. Jag älskar henne alltså, haha. Hon är så jävla skön! Programmet var bra iallafall.

Idag klev jag upp kl 10 och åkte med 11bussen till jobbet pga orsak. Kom en halvtimme försent och Laila och Ewe var arga på mig när jag kom men det gick över som tur var. Det var inte meningen att komma sent. Jag brukar inte göra det och ska inte göra om det heller. Iaf inte en halvtimme. Om man kommer nån minut sent för att bussen är försenad kan man ju inte hjälpa direkt.

Jobbade iaf till kl 16. Jag Ewe Laila och nån ny tjej som vi håller på att "utbilda" eller hur man ska säga. Som håller på att lära sig. Hennes första dag idag, det är ju alltid lite jobbigt när det kommer nya etfersom det är svårt att förklara allt  vad man ska göra, och så blir det ofta fel och sånt o man kan ju inte direkt bli arg :P Haha.

Efter jobbet så tog jag och Ewe motorcykeln hem till henne och hämtade en till hjälm, sedan åkte vi förbi min mami och lämnade pengar till henne. Där var Tobbe också o dom satt o käkade mat.. Men jag hann inte stanna, bensinen höll på att ta slut så vi var tvungen att skynda oss o tanka. Sedan åkte vi ner på stan och uträttade lite bankärenden och solade oså... Jag köpte detdär läkemedlet mot ansiktet som jag har velat köpa jättelänge. Och så köpte jag Aldrig fucka upp av Jens Lapidus som jag också tjatat om i hundra år. Äntligen.

Nu ska jag på GB kiosken. Måste ha cola. Cravings!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0