Coco Pops och mjölk

Publicerat: 2008-10-10 Kl: 17:48:37 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit ledig. Skönt somfan. Hade iof ändå velat jobba dag, jag tycker om att jobba dagar har jag insett. Det är skönt på nåt sätt. Då har man hela kvällen ledig fast man ändå har gjort någon nytta och tjänat pengar på dagen. Skitbra ju.

Jag vaknade iallafall rätt sent idag. Det blir så när man tycker om att sova. Men det var ändå skönt. Var några dagar sen jag sov ut, så det var nog välbehövligt. När jag klev upp så klädde jag på mig och satte mig vid datorn ett tag innan jag gick till Ica och köpte frukost. Jag köpte som vanligt Coco Pops och mjölk. Jag handlar aldrig utan att köpa det. Jag äter utan tvekan ett sådant paket om dagen. No joke. Jag gör det. Jag äääälskar det så jävla mycket. Danne får inte ens röra skiten. Om jag är på riktigt bra humör kan jag låta han smaka en liten portion. Men inte annars. Det är mitt heliga gods. Haha. Mitt älskade.

När jag satt och åt så vaknade såklart Danne. Och ville smaka :( Men jag lät han för han såg så gullig ut. Haha. Sedan somnade han om. Som vanligt. Sovarn. Och nu sitter jag här och ska snart duscha tänkte jag, sedan ska jag nog kanske åka ner och sola. Har solat 2 dagar i rad så jag är ganska brun nu, har fått färg iaf. Men jag vill sola en tredje gång också så att det verkligen sitter. Men kan ju inte sola på stället vi solade igår om jag ska sola sent för det lär ju vara stängt. Men det går bra ändå. Ska nog bara sola 12 minuter ändåså.

Nu ska jag göra någon nytta här i världen.
Ciao

Yummie

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-10-10 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0