5 hela dagar sedan

Publicerat: 2008-10-06 Kl: 22:12:10 | I kategori: Min vardag


Gud vad längesen jag skrev. Men jag har inget internet, då blir det så! Men det får man ta.

Har inte gjort så mycket nu de senaste dagarna.. I lördags hade jag tvättstugan hela dagen, det var skönt iallafall när det var klart. Men ska tvätta imorgon också så jag har aaaallt rent.

Idag har jag jobbat, det gick väl bra. Vet inte vad jag ska skriva om för något... Sitter hos Ewe nu och kollar på nån feeeeeeeet jävel på 3an. Fyfan jag ryser en gång i sekunden.  UH. Vilket jävla berg. Stackarn.

Nu ska jag vänta på att bussen kommer sedan ska jag åka hem och duscha sen soooova hela natten.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin header du har!

2008-10-07 @ 22:30:13
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0