Om mig!

Publicerat: 2008-11-13 Kl: 19:49:18 | I kategori: Min vardag


Emma Strandh heter jag. Är född och uppväxt i Sundsvall, Nacksta. Här har jag bott hela mitt liv och kommer nog fortsätta göra det ett tag till. Men har planer på att flytta utomlands, vill det iallafall.

Jag föddes på Sundsvalls sjukhus en torsdag den 16 augusti 1990. Fick namnet Emma Maria, vägde alldeles för lite så jag fick ligga i respirator ett tag. Men sedan blev jag en glad och stark tjej.

Jag bor med min mamma i en 3a i Nacksta, eller Midälva men det är ju samma sak. Har bott här i 5 år nu. Gillar denhär lägenheten, skulle vilja ha den själv sedan när jag ska flytta. Om ett tag så flyttar jag till egen lägenhet! Ska bli skönt.

Får uppdatera mer här någon annan dag.

Xoxo /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0