Svinkallt

Publicerat: 2008-11-20 Kl: 19:03:39 | I kategori: Min vardag


Shit vad kallt det är ute. Jag håller på att förfrysa på riktigt! Herregud. Jag fattar inte att det ens kan vara så kallt. Det blåser förjävligt också, det är väl det som är värst antar jag. Utan blåst blir det ju automatiskt inte lika kallt.

Har varit nere på jobbet en sväng med Tobbe & träffat Evelina. Lina var också där och jag fick se på hennes bruna ögon ;) Det blev nice med hennes linser. Sedan gick vi till Kristinelund och tog bussen ner på stan... Var där ett tag och åkte hem sen, käkade gooodaste maten ever! Mamma är mästerkocken. Skit gott var det. Så nu är jag mätt & trött. Ska nog lägga mig och vila en stund... Vi får se.

Skriver mer sen.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0