Störd mitt i vilan.

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 22:44:48 | I kategori: Min vardag


Gud. Evelina kan nog vara en av jordens mest jobbiga personer ibland. Hon tjatar sönder mig på msn att jag ska gå och köpa en Ben & Jerrys åt henne. Jag säger att nej jag orkar inte det, jag har jobbat hela dagen & nyss duschat så jag ska lägga mig och vila nu. Då när hon VET att jag sover, en kvart efter jag har sagt hejdå, då ringer hon. När jag inte svarar första gången så ringer hon en gång till. Hon tänker inte ge upp. Så då fick jag kliva upp och gå ända till bokhyllan för jag orkade inte höra vibrationen mot glaset, så sa hon "Hej. Vad gör du?"... "Vad gör du" även. Hon VISSTE så väl vad jag gjorde. Haha. Hon är en liten rävjävel dendär Evelina. Efter många om och men så gick jag på fitt Ica ändå. Behövde ändåså snus & cola. Så nu har hon sin glass!! Och jag har min ;) Men jag är inte sugen än så den får stå i kylen en stund.

Nu ska jag däremot lägga mig och sova på söta ögat. Jag vill torka håret först egentligen men jag tror faktiskt inte att jag orkar det. Hm. Vi får se. Men jag har ju läst i Blondinbellas blogg att man får svamp i hårbotten om man sover med blött hår. Och det vill jag ju helst undvika, faktiskt.

Vill så gärna att Danne ska komma hit. Åhhhhhhhh. Blir galen.


Xoxo /Emma



NÅN HAR SNOTT MIN DIGITALKAMERA!!! DET KAN BARA VARA TVÅ PERSONER & FÅR JAG INTE TILLBAKA DEN SÅ KOMMER JAG ATT DÖDA BÅDA TVÅ! GE TILLBAKA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ewa

Heej. =) Texten heter Bradley Hand ITC.

Allt bra med dej då? Vilken fin blogg du har! Hur fan lyckas alla få den så fin? Jag kan bara grejja med färgerna. :P haha

Kram

2008-11-28 @ 14:16:21
URL: http://ewad.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAAAAANDRA

2008-11-28 @ 15:34:03
Postat av: sjukt ju

har sandra snott din kamera? ni är väl kompisar?!

2008-11-30 @ 12:13:39
Postat av: sjukt ju

Fatt nån ovanför skrev! " SAAAAANDRA" och nej, du har inte sagt att det var sandra. en fråga bara. Inget att bli sur för. Utan den där "frågan" var mer till den som skrev " SAAANDRA "

2008-11-30 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0