Sådär ja.

Publicerat: 2008-11-08 Kl: 20:57:25 | I kategori: Min vardag


Nu har jag uträttat lite ärenden! Skönt.

Har inte gjort så mycket annat. Suttit vid datorn ett tag, kollat på några filmer... Varit ute med Ante & varit på Ica :) Det var skönt med lite frisk luft. Inte så kallt ute heller. Så det var mysigt. Kommer sakna Ante sen. Somfan. Tova saknar jag varenda dag hur mycket som helst, tänker på henne jätteofta. Min sötnos. Minns när  hon kom till oss första gången, jättejätte blyg och reserverad. Sedan tydde hon sig till mig och var alltid inne i mitt rum och sov med mig och så. Vi myste jämt. Älsklingen. Saknar henne så mycket. Har en bild på henne och mig på mitt bankomatkort också. Hon var min ängel dendär tjejen.

Nu ska jag dricka lite cola & mysa med mig själv! Ska se ett avsnitt av Andra Avenyn. När jag var påväg till Ica så var klockan 20.11. Så vart jag jätteglad för jag trodde det var AA idag!! Woho tänkte jag och skyndade mig hem. Sedan kom jag på att det var lördag. Fitt lördag. Så då får jag kolla på gamla avsnitt istället.

Imorgon blir det lite jobb på eftermiddagen. Ska bli skönt! Men det har ju sina nackdelar det med... Men pengarna är väl fördelen ;P Hehe. Fast inte ett öre kommer gå till mig dock. Men vad gör man?

Ewe din jävla dåre förresten. Du skrev i din blogg om Ben & Jerrys half baked. "SUUUPERGOD" skriver du. Så då ser jag den i B&J kylen på Ica, så tänker jag att "Hmm.. Ja den kanske är så god som Evelina säger" sedan smakar jag och det smakar skit. Fan vad less jag blev :P Hahaha. Jag vill ju ha en massa massa kakbitar istället för nån jävla brownies som är kletiga och fastnar i tänderna. Haha. Cookie Dough blir det hädanefter, alltid.

Nu har jag inte tid.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ewe

den är så god så jag kan die!!!! jag äter en just nu :D

2008-11-08 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0