Promenad och jobb.

Publicerat: 2008-11-10 Kl: 00:48:25 | I kategori: Min vardag


Nu är jag helt slut. Har jobbat från 16 - 21, det gick skitbra. Jobbade med Nadia och Lina :) Men jobbigt vare. Men pengar är ju pengar..

Efter jobbet så åkte jag med Lina på Ica, sedan skjutsade hon mig hem och jag gick ner till Johanssons en sväng, skulle lämna en sak till Sandra.. Sedan mötte jag Danne Ewe och Tobbe, sen gick vi alla hem till mig. Roligt med lite besök :D Efter det så stannade Tobbe hos mig medans jag och Ewe gick på Shell och Danne och Danne gick hem till Ewe & Danne och spelade tvspel. Min och Ewes promenad till Shell blev en 2timmars promenad runt hela Sundsvall typ. Haha. I regnet och allt ;D Men det var skönt, nu kommer jag somna på 2 sekunder.

Imorgon ska jag jobba, tisdag och onsdag med.. Sedan jobbar jag helgen också. Jag blir rik!! Nerå men skönt o jobba ändå.

På fredag fyller William år så då blir det kalaaas. Storkillen, 2 år o allt :D

Nu ska jag gå hem o sova.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0