Now ive got an confession

Publicerat: 2008-11-11 Kl: 13:48:06 | I kategori: Min vardag


Pussycat dolls - When I grow up. Den är skitbra ;D Såg den på Ellen för en stund sen..

Idag är en jobbig dag. Verkligen. Tungt somfan känns allt.. :/ Hoppas allt blir bra.
Jag älskar dig, alltid.

Vaknade av att mormor stog och skrek utanför dörren kl 12 och undrade om jag inte skulle skynda mig att göra mig iordning för jobbet? Dumhuvud. Jag börjar inte förrän 16 och det tar ca 2 sekunder att göra sig iordning. Klä på sig lixom. Men då klev jag iallafall upp och gick ut i köket och pratade med alla som satt där. Nån tant, mamma, mormor, brorsan & Marie. Men alla bara gnäller hela tiden så jag ville bara gå därifrån direkt igen. Men aja.

Om 2 timmar ska jag börja jobba. Jobbar med Ewe :) Skönt så man kan prata lite och så..

Nu är Sandra här och visar alla i lägenheten bilder från sitt uljtaljud. Hon ska vara här ett tag och prata lite innan jag ska börja jobba. Sedan ska jag väl hem och dö eller nåt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: linda

är sandra gravid eller?

2008-11-11 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0