Lunarstorm

Publicerat: 2008-11-09 Kl: 00:44:20 | I kategori: Min vardag


Suttit nu i flera timmar på lunar och kollat runt.. Läst mina gamla dagboksinlägg, läst Ewes & Vilmas. Haha. Värsta roligt. Man har gjort en massa saker som man inte kommer ihåg med sina vänner och så. Roligt och läsa och minnas! Läste om första dagen vi fick Tova. Fäste mig vid henne redan första dagen. Naww..

Iallafall. Har absolut i-n-g-e-n-t-i-n-g i att göra. Jag har skit skit skit tråkigt. Håller på att dö. Vill inte sova heller, hur roligt är det? Är inte ens trött för fan. BLÄÄÄ. Tråkliv. Ingen film vill jag titta på heller, har redan sett alla. Flera gånger om. Äh. Danne sover fortfarande så nåt sällskap får man ju inte av honom.

Aja.
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0