Lite work

Publicerat: 2008-11-21 Kl: 19:16:57 | I kategori: Min vardag


Hemkommen från jobbet nyss. Jobbade bara 2½ timme, skönaste. Så gick jag på Ica efter jobbet & nu är jag hemma.. Så less är jag också. Jävla skit allting hela tiden. Men men.

Fått mycket pass på jobbet till veckan också. Jobbar varje dag utom 1... Och många timmar, men det känns ju bra. Kommer bli jobbigt somfan men passen är sköna för jag slipper stänga de flesta dagarna. Men börjar 11 i stort sett varje dag :) Sen jobbar jag heldag hela helgen. Blir mycket pengar det! Plus pengarna man får den 25e nu ;D Bra bra. Då blir det shopping. Haha.

Nej nu ska man väl göra någon nytta tror jag...

Xoxo



Spökstigen som jag alltid går till & från jobbet! Mörkt va?


Kommentarer
Postat av: Nadia

neeeeeeeej den vägen ska du inte gå,,spoookkyyyyy

2008-11-22 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0