Lista

Publicerat: 2008-11-08 Kl: 18:52:18 | I kategori: Min vardag


FRÅGOR
Ditt fullständiga namn: emma maria strandh
En hemlighet du nu tänker berätta: haha, tänker jag inte
Någonting du vill att alla ska veta: att jag älskar min mamma mest i hela världen
En vän du älskar: evelina
Någonting du vill ändra i världen: krig och svält och såna saker
En dag du alltid kommer minnas: en dag för läängesen när jag åkte skoter med marcus o mamma första gången.
Någonting du ser fram emot: eh. inte vet jag?
En vän som vet mest om dig: hm. den enda som vet allt är tobbe.. den som vet mest är väl sandra kanske
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: mamma

ÄRLIGHET
Har du rökt: japp
Har du sagt hora till en lärare: ja en gång
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nee
Tar du droger: beror ju vad man ser som droger. för vissa är ju nikotin och alkohol en drog ;) jag snusar o röker!! haha
Har du svikit någon: ja det har jag ju gjort
Har du tänkt tanken att mörda någon: ja flera gånger :) ärligt alltså.

FRAMTID
Vill du ha barn: ja det vill jag...
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: ja det var dom absolut. hade grymmaste;D
Vill du gifta dig, och med vem: ja vet inte,
Finns det någonting du vill göra innan döden: ja en massa saker. leva tillexempel
Är det någonting du absolut vill undvika: att dö

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: ja det gör jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: ja det VET jag
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: ja det har jag.. :) eller gifta kanske vet jag inte, men ha barn iaf.
Är du singel: nej
Vill du vara tillsammans med någon: ja :)

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt: Ja..
Har du känt att någon förföljer dig: nej inte direkt
Har du blivigt överfallen någongång:  ne
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: aah det gör jag rätt ofta
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: maybe?
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: ne ja bryr mig inte va dom tror.


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig:
nej, det är jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0