Lista

Publicerat: 2008-11-26 Kl: 20:54:04 | I kategori: Min vardag


Namn: Emma Maria Strandh
Smeknamn: Pemmen
När är du född: 16 augusti 1990
Vad gjorde du igårkväll: Var med Danne
Har du nytvättat hår: Ja
Vad luktar du nu: Vet inte. Moa sa att jag luktade gott iaf
Saknar du någon nu: Ja det gör jag.
När fick du senast en present: Igår
Vad drack du senast: Loka Hallon
Har du några högklackade skor: Ja det har jag
Vilken är din favoritfärg: Röd, och rosa. Som en liten flicka. Haha
Har du blivit hotad på telefon: Ja det har jag väl. Ewe hotar mig varje dag!!
Vill du ha barn: Ja det vill jag väl
Längtar du tills din nästa födelsedag: Nej, inte speciellt. Varför då? 19 år är ju tråkigt. Som 17.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nee. Inte direkt. Hände mer när jag var yngre.
Vilka språk kan du prata: svenska & engelska.
Hur många hål har du i öronen: 6. Men jag använder bara 2 nuförtiden.
Just nu är jag: Trött, less, förbannad, ledsen. Typ.
Är du blyg: Nej. Eller. Jo. Kanske lite. Ibland. Mot vissa.
Vad har du på dig: Mysdress.
Hur mår du idag: Sådär. Mådde skitbra tills för en stund sen.
Ögonfärg: Gröna
Favoritdag i veckan: Vet inte. Spelar ingen roll. Går ju inte i skolan & är inte ledig på helgerna
Hårfrisyr: Långt mörkbrunt hår..
Skola: Går inte i skolan
Klass: Går inte i skolan
Trivs du i din klass och skola: GÅR INTE I SKOLAN
Favoritämne: När jag gick i skolan var det livskunskap på gymnasiet & biologi, fysik & svenska på grundskolan.
Värsta ämne: Matte. Fyfan.
Tycker du om fester: Gör jag väl.
Är du en gottegris: Jaa.. Herregud
Är du modig: Nej. Inte direkt. Haha. Beror väl på vad det handlar om.
Gillar du att prata i telefon: Nej, hatar det. Men det gör mina kompisar så man får väl stå ut!! Speciellt Sandra. Hon ringer femtusen gånger på en dag, svarar man inte så ringer hon 5 gånger till innan hon ger upp. Sen väntar hon 10 minuter och ringer igen tills man svarar. Hahaha. Jävla dåre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0