Jobbat

Publicerat: 2008-11-26 Kl: 20:27:11 | I kategori: Min vardag


Godkväll mina damer och herrar. Haha.

Ikväll har jag jobbat, skulle egentligen till Danne efter jobbet men det blev inte så nu.. Önskar att jag hade stannat kvar på jobbet så jag slapp höra sånt som jag inte vill höra. Men aja. What to do?

Det gick bra att jobba.. Förutom att jag var jävligt trött, men det funkade ändå. Stannade lite längre än jag skulle för att Jonas & Moa skulle hinna äta. Chefen satt bara & pratade med nån gubbe som var typ marknaschef  eller nåt, fan vet jag. Roligt för er att läsa va :) Haha.

Har ingenting att skriva. Får återkomma senare om jag kommer på något roligt.

Här är bilden jag skulle visa er igår! Som jag fick hem igår. Söta tyckte jag :)



Xoxo /Emma

Kommentarer
Postat av: ewe

haha tönt är du hemma o hör inte av dig? u can die!!!!

2008-11-26 @ 21:39:46
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0