I väntans tider..

Publicerat: 2008-11-07 Kl: 16:06:15 | I kategori: Min vardag


Väntar på att någonting ska hända. Väntar på hjälp. Men ingenting händer. Inte säker på om det ens kommer att göra det någongång.

Vaknade ganska sent idag. Men vad annat ska man göra? Pratade med Sandra i telefonen sen somnade jag om bredvid älsklingen. Tills jag blev väckt av mamma. Doh. Men kunde inte somna om sen så jag klev upp ändå. Sedan har jag suttit vid datorn & tvättat ansiktet och sånt.

Kollade på Obamas segertal nyss. Såg det härromdagen också men kollade nu igen. Fan vad bra att han vann alltså. Jag och Danne blev skitglada.. :D Jag kan inte ens fatta att USA har en svart president. Värsta framsteget. Ett historiskt ögonblick typ. Men det är bra! Hoppas det går bra för honom.

Nu ska jag se på film.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0