Hektisk dag

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 19:51:56 | I kategori: Min vardag


Herregud mina kära vänner vilken jävla dag! Fyfan. Är helt slut nu så jag tror att jag snart kommer somna här på plats. Nej då, det ska jag försöka undvika :) ögonen åker i kors för jag är så trött. Jobbigt.. Ska snart ta en dusch så kanske det går till sig! Fast det brukar iof bli ännu värre då, men aja. Vi får se som sagt.

Klev upp kl 10 imorse, sjuuukt trött var jag. Hade sovit så himla dåligt & drömt en massa jobbiga drömmar den lilla tiden som jag faktiskt sov på riktigt. Men upp klev jag, begav mig ut i kylan & mötte Evelina, så traskade vi vidare till jobbet.. Det har varit världens jobbigaste dag på jobbet. Jag hatar lönedagar... Fyfan. Men det är ju roligt när det blir min lönedag iallafall.

Kom nyss hem till mamma & Tobbe, och så kom Danne förbi och lämnade mitt bankomatkort också.. Men jag orkar inte gå på Ica. Är way to tierd för det.. Vill köpa Ben & Jerrys men jag vågar fan inte eftersom det var fel på den förra gången jag köpte..

Nee nu ska jag hoppa in i duschen innan jag kreverar här. Skriver mer sen.

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0