Hahahahahaha

Publicerat: 2008-11-13 Kl: 18:50:27 | I kategori: Min vardag


Dethär är världens roligaste jag har läst någon gång. Har alltid tyckt precis såhär!!!

Bevis på att Nils Karlsson Pyssling är gaaay!

  • Bertil leker med dockor (det gör honom inte gay, men lite queer, med tanke på att det är 40-tal)
  • Bertil och Nils gnuggar varandras ryggar för att hålla sig varma.
  • Nils säger till Bertil "Om du skulle skaffa något att äta skulle jag gilla dig så länge jag lever!"
  • Nils säger "Åh vad snäll du är, Bertil. Tänk om jag inte hade dig." Bertil säger: "Tänk om jag inte hade dig."
  • Bertil håller i köttbullen när Nils äter från den. Sen äter de från varsin del av den samtidigt.
  • Bertil är verkligen "mannen"* i förhållandet. Han tänker försvara Nils från den elaka råttan. Nils är "kvinnan"* i förhållandet. Han himlar med ögonen och ler mot Bertil.
  • De kollar SÅÅÅ romantiskt på varandra.
  • Bertil lägger sig bredvid Nils på golvet. Sen lägger han huvudet på Nils arm. Nils kollar hela tiden på Bertil och ler förälskat.
  • Nils frågar oroligt "Du kommer väl tillbaka?" Bertil säger "Såklart jag gör!"
  • Nils får en klänning av Bertil. Nils blundar och säger fjolligt: "NYP MIG!" och sen när Bertil nyper honom säger han "Nej, jag drömmer inte!"
  • Nils säger "Nu är jag jättevarm tack vare dig."
  • Bertil säger "jag stannar tills du somnat" och håller handen på Nils nacke.
  • Bertil och Nils sjunger "det är jättebra att vi får träffas varje dag och vara tillsammans du och jag." Samtidigt som de sjunger håller de varandras hand.
  • Bertil smeker Nils kind innan han går ut ur rummet. Nils gnyr kärleksfullt.
  • De badar skumbad nakna tillsammans. Bertil håller om Nils axlar bakifrån.
  • Bertil ger Nils en pappersblomma. Nils luktar på den och ler förälskat mot Bertil
  • De går tillsammans in i en garderob när de blir rädda för råttan.
  • I slutet sover de tillsammans i Bertils säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0