GUD VAD TRÅKIGT JAG HAR. DÖDA MIG

Publicerat: 2008-11-22 Kl: 17:28:46 | I kategori: Min vardag


Jag har så jävla tråkigt. Vill döda mig själv. Eller någon annan. ÅÅH. Blir galen. Men jag sitter och tänker på att jag ska städa rummet, men fyfan vad jobbigt. Jag hatar att städa rummet. Tråkigt som satan ju. Åh. Men nu är det jävligt stökigt ska jag tala om för er. Jag ska knäppa före & efter bilder så får ni se. Haha. Ni kommer att bli äcklade av allt skit som är här. Uh. Man ser inte ens golvet för alla kläder som ligger överallt. Man kan ju inte tro att jag har en garderob, men det har jag faktiskt.

Jaja. Ikväll är det personalmöte. Dit ska jag. Jag har ändå inget annat att göra. Jag hade planer på att skippa det för att jag blev så förbannad för att vi alltid har personalmöten på mina lediga helger, så då måste jag jämt gå dit i onödan! Men nu gör det inget, är nästan tacksam för att det är idag. Jag ska knäppa en bild på alla mina workbuddies också ;) Dom vill säkert inte vara med på kort. Dom är lite töntiga ;)

Förut när jag nyss hade vaknat så kom Carro in hit med lillbäbisen. HAN ÄR SÅ JÄVLA SÖT! Så fick han träffa Ante också. Ante blev helt till sig, haha. "En liten lunchbit" tänkte han nog. Nej då, Ante älskar valpar. När vi nyss hade fått Raya var han helt till sig över henne i flera dagar. Så gick lilla Diesel runt här i mitt rum och luktade och nafsade på allting. Men det får han. Han får gärna äta upp hela mitt rum så länge jag får kolla på han :D Haha. Jag lovar att det utan tvekan är den sötaste hunden jag har sett i mitt liv. Ska skaffa en egen sån när jag flyttar hemifrån hade jag tänkt.

Jaja, städning var det ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0