Godmorgon!

Publicerat: 2008-11-13 Kl: 23:09:06 | I kategori: Bilder


Hehe, ojdå. Jag har legat och vilat en stund, var så jävla trött alltså. Somnade när jag kollade på Criminal Minds. Hittar inte min telefon heller, vart fan är den då.. Sällan, tappar alltid bort den. Men den ligger väl här någonstans och skräpar.

Sandra kom upp nu för hon vart orolig för att jag inte svarade, haha. Gullet. Danne hade ringt till henne & till mig tusen gånger utan att få svar, så Sandra sa att hon skulle gå upp och kolla till mig. Så så fort hon har lagt på så ska jag höra av mig till D och berätta att allt är bra så han slipper oroa sig.. :) Hehe.

Annars har jag inte gjort så mycket. Kollat på Criminal Minds & inte gjort något mer än att sova. Kom inte in på fittbloggen nyss heller, det är nåt fel. Det står bara hela tiden att det är fel lösenord, så jag var tvungen att byta. Orkade inte bråka med sidan något längre.

Jag får uppdatera mer , ska komma på nåt att skriva om först.

Ciao


Hehe, gullig bild! Det var denna headern Frida gjorde först. Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0