En lista

Publicerat: 2008-11-13 Kl: 23:28:53 | I kategori: Roligt


En lista för att jag har tråkigt.

HAR DU POJKVÄN?
japp :) min daniel

VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?
mamma

HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
inte tidigt alls, vid 12 tidigast :P om jag inte jobbar dvs

VEM ÄLSKAR DU MEST?
mamma, tobbe & danne

VILKA HATAR DU?
det är många det

VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
mamma

VART TRIVS DU BÄST?
I solen & i backen, det går inte ihop men ändå

SENASTE INKÖP?
Igår faktiskt! Shoppade på stan & fick hem ett paket från HM. Nån tröja & underkläder och sånt..

VEM RINGDE DU SENAST?
Jag har inte ringt något idag.

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Min svarta velour dress från H&M. Jättefin & mysig!

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Ingenting. Kl är ju nästan 24 snart. Ska vara med Sandra ett tag, gå ut med hunden & sova.

ÄR DU SERIÖS?
ja det är jag nog

TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
nej, hatar det

VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
jag går inte i någon klass, men när jag gjorde det så var det Lucia!

VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
jag går inte i nån klass

RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?
myskväll med älskling, helt klart.

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
mörkbrunt

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
gröna

FAVORITFÄRG?
rosa och rött, även babyblått är fint !

ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?
stan

HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?
nee..

TYCKER DU OM DIN PAPPA?
ja det gör jag väl

GILLAR DU ATT LAGA MAT?
nee absolut inte, haha. blir alltid så dåligt

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
vet inte riktigt

VAD HAR DU PÅ MACKAN?
smör, nåt pålägg

VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?
choklad och sega grejer, typ nappar

HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?
det har jag nog, Danne snarkar också!! haha

VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
daniel

BRUKAR DU BLI FULL?
när jag väl dricker blir jag väl full, men jag dricker nästan aldrig

BÄSTA GLASSEN?
hmm.. krossad choklad är gott, från GB. sånadär 1 liters :D sen är daim, tiptip & calippo favoriter..

VAR HAR DU ONT?
i axlarna just nu

VEM ÄR BÄST JUST NU?
Sandra

ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?
nej det gör jag nästan aldrig, använder inga produkter överhuvudtaget

SKOSTORLEK?
35

VILKA BOR DU MED?
Min mamma & Ante.

VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?
just nu ingenting, mamma snodde mina blommor härromdan. ska sno tillbaka dom

ÄR DU ROMANTISK?
inte så mycket. men jag är kärleksfull

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
4. men sover på 1.

VAD HAR DU MVG I?
Engelska

VAD HAR DU IG I?
jag har bara ett IG & det är i idrott, om man räknar från grundskolebetygen

HUR MÅNGA CONVERSE ALLSTARSKOR ÄGER DU?
ett par. använder dom ej dock, gamla somfan..

NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?
vet inte, om ett tag tror jag väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0