en lista

Publicerat: 2008-11-21 Kl: 20:44:36 | I kategori: Min vardag


Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Less, uttråkad, trött.
Favoritgodis: Choklad och sånt...
Kläder just nu: Mjukisdress
Musik just nu: Ingen alls. Pratar i telefonen.
Sommarplaner: Vet inte än.
Hur många kuddar sover du med: En bara.
Spelar du nåt instrument: Näe, har aldrig varit intresserad av det.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vem är viktigast för dig: Min mamma, Tobbe & Danne
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja somfan
Snarkar du: Ibland. I've been told so
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Spindlar, Getingar och allt som heter insekt. FY FAN
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Skulle vilja kunna trolla. Som Sabrina tonårshäxan.
Vad vill du jobba som? Behandlingsassistent
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja absolut. Roligt ju!!
Gillar du att sjunga? Nej. Jag är dålig på att sjunga.
Anser du att du är stark? Ja. Ha ha.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan 1000 gånger tills den går över.
Vad längtar du mest efter just nu? Daniel om jag ska vara ärlig, och sommaren...



jag & bror

Kommentarer
Postat av: vilma

HAhhahaaa men guud han ser naken ut:-Ofinns de kallingar där nere?

2008-11-21 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0