varm sommardag

Publicerat: 2008-05-28 Kl: 21:41:10 | I kategori: Min vardag


Idag har det verkligen varit varmt alltså. Underbart! :) Riktig sommarvärme ute, fortfarande. Fast kl är 22 snart. Sköönt... Hoppas det är slut på kalla  vindar och mulna dagar nu. Fan annars alltså.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Duschat, kollat på tv, ätit ostkrokar, varit på en liten promenad, o nu kollar jag på tv med Renzo. Ska se Sex and the city snart, längtar! Älskar att dom sänder det igen.

Fick ett samtal av Evelina, ska på stan med henne imorgon. Ska bli roligt, inte umgåtts med henne på länge. Så det ska bli jätteroligt! :) Looking forward to it.

Nu ska jag fortsätta se på tv och ta det lugnt. Gå in och pussa Danne & hämta lite cola ska jag göra också. Läsa Katrin Schulmans blogg också. Herregud, Alfons Åberg "jag ska bara" känner jag mig som nu. Ha ha.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0