Trött som en häst

Publicerat: 2008-05-10 Kl: 16:18:15 | I kategori: Min vardag


Fan vad trött jag är alltså. Det tog på energin att gå på dop, haha. Men det var fint! Mamma grinade tusen gånger för att en kille sjöng. Förstår inte varför man ska grina för att nån sjunger fint. Rysa kan jag förstå, men gråta? Nä. Förstår inte grejen.

Efter dopet så fikade alla och så. Världens godaste tårta åt jag, mmm. Sen öppnade dom paket och massa sånt, tog en jävla tid iaf. Sen åkte vi hem. Så nu är jag hemma, ska åka till älsklingen om en stund. Skulle hem och hämta massa kläder och så, sen så hade Matte bråttom så han hann inte skjutsa mig till Danne direkt. Så nu får jag åka en varm buss. Men varmt är ju mysigt så man ska inte klaga :)

Jag ska klippa luggen nu tror jag. Orkar inte ha en lång jävla lugg som är i vägen. Vill ha vanlig lugg som jag brukade ha förut. Lägger upp bilder när jag har gjort mitt underverk. Väntar ju fortfarande så jävla ivrigt på bilderna sedan Zofies fest. Suuuuck.

Jaja, ska fixa lite här jag och ringa min älskade och se om han svarar denhär gången. Hope so. Love u darling.

Har hittat sladden till min digitalkamera! Den låg här under mitt databord, den har alltså legat där hela denna tiden. Jag som har letat efter den. Inte så noga tydligen.... Haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0