Sovarn.

Publicerat: 2008-05-04 Kl: 16:43:30 | I kategori: Min vardag


Hej, det är jag som är Emma "sovarn" Strandh. Hört talats om mig? I guess so. Fan jag SOVER IHJÄL MIG SNART. Blir tamigfan galen. Jag orkar inte sova något mer. Jag ska sluta sova... Endast sova när jag verkligen verkligen behöver. ...Fast det vore ju smartast att bara få till dygnsrytmen så skulle problemet vara ur världen. Men hur jävla lätt är det då? För fan. Jag gillar inte ens att sova speciellt mycket, jag bara gör det iallafall. Helt stört.

"Du har loggat in på messenger från en annan dator" kom det nyss upp en ruta som sa. VAD I HELVETE det har jag väl inte! Jag háde nyss virus och då kanske nån hacker tog mitt lösenord :( Eller nåt. Nu måste jag iallafall byta. Så är det bara med det. Mitt nya lösenord är: HEHE, skulle inte tro de va;) hah. Nu var jag rolig. Ni trodde att ni skulle få mitt lösenord men ni fick inte det, haha. Ne. Det var inget roligt. Jag är bara dryg... Sorry for that.

Nu har jag inte tid längre. Ska attackera Daniel litegrann när han ser på fotboll, då blir han alltid arg och då skrattar jag och dampar lite till. Ha-ha. I love you. Puss.

Återkommer, later.

Im holding you closer than most. D.

22 DAGAR KVAR.

(Blev just slagen i nacken. Aj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0