partey

Publicerat: 2008-05-03 Kl: 03:25:29 | I kategori: Min vardag


Ikväll har det vankats fest. Zofie var det som skulle firas för sin 18års dag! Var inte många där jag kände dock men det gjorde inte så mycket. Umgicks mest med Danne och Renzo och hans kompisar... Men det var nice! :) Bilder kommer imorgon. 

Vi gick ganska tidigt därifrån och i trappen mötte vi Rickard Johan Bobbo Boshi och alla... Som skulle dit när vi drog. Haha. Alla var skitpackade ;P Men iallafall, så drog Renzo och Didrik hem och jag o Daniel gick till Dannes kompis. Där var vi i typ 2½ timme ungefär, åt chokladpudding som var skiiiitgod alltså, höll på dö av smaken. Mumsigt ;D  Sen vid 2tiden gick vi tillbaka till Zofie men det var ingen som svarade på porttelefonen, så vi gick hem igen.

När vi kom hem så tog jag av mig skorna och bytte till mina älskade reebok älsklingar. Man förstår inte vad sköna dom är förrän man inte har dom, haha. Love them. Sen tog jag och älsklingen cykeln ner till Shell. Där köpte vi dricka och sånt. Ska väl lägga oss och kolla på nån film snart. Jag ska bara fixa lite med mitt ansikte först, snart. Efter jag skrivit klart.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag ska nog iallafall ner på stan och köpa en jättefin klänning som jag vill ha. En röd tror jag att det blir. Måste bara få pengar av mamma först, har ju inga egna. Så jag måste ju kliva upp vid 12 ungefär... Sen kommer väl Sandra förbi och hämtar sin hårtång.

Skriver mer imorgon. Ska läsa Katrin Schulmans blogg nu, älskar den. Så jävla bra! Haha. Alex var ju bäst men sen slutade han ju skriva. Jävla skit, det var nästan livets undergång. Inte riktigt men, haha.

Godnatt. Adios. Ciao. Bye. Hejdå. Osv.
Emma.


danne jag älskar dej, tack för att du stannar med mej trots allt... puss på munnen





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0