Lite positivare!!

Publicerat: 2008-05-27 Kl: 18:08:08 | I kategori: Min vardag


Känner mej lite positivare nu. Vet inte varför, kanske för att jag har ätit mat. Mamma är glad också. Det är ju skönt. Kanske för att jag är hemma, haha.

Har varit på möte och massa skit hela dagen typ
. Klev upp vid 10 imorse, Danne vägrade låta mig sova. Fan alltså, var så jävla trött sen kunde jag inte somna om. Klev upp, duschade, torkade håret, klädde på mig, lyssnade på musik. Sen åkte jag.

Hade fått ett efterlängtat brev också.
Men det var en liten besvikelse. Var ledsen och det var jobbigt att läsa, men det är ju så. Livet är hårt ibland. Det är smällar man får ta här i livet.

Sitter iallafall hemma nu, har hjälpt Zofie med några engelska meningar som hon skulle ha översatta.
Ska snart ta bussen och åka och kolla på Dannes match. Kommer frysa ihjäl säkert, hoppas det inte blir kallt nu framåt kvällen bara. Då är det lugnt isåfall. Har inga hörlurar, ingenting ens. Vet inte hur detta ska gå. Ska ju åka buss ganska långt fan... Måste söka fram ett par hörlurar!! Och byta kläder. Har sommarkläder på mig bara, det går ju inte. Men vill inte lämna dom hemma heller. Får väl ta min BjörnBorg väska.

Nu ska jag lämna er. Ciao

Älskar dig Daniee, always and forever. Du vet det. Vad som än händer... :) Min love!!



image46
FOREVER!!! :D


Tobbe jag saknar dej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0