Grattis i efterskott Zofie!

Publicerat: 2008-05-02 Kl: 19:45:00 | I kategori: Min vardag


Kom på att jag inte har skrivit grattis till Zofie här i bloggen. Förlåt för det, så jag säger grattis i efterskott istället! :D Hehe.

Idag har jag vaknat tidigt. Äntligen. Fast jag ville sova längre men jag gjorde inte det... Låg från 13 till 5 och tittade på första säsongen av Kyle XY. Haha smart att börja med andra och sluta med första ;) Hehe. Sen gick jag ner till Sandra ett tag, sen hem igen. Sen kom jag hem
och duschade och klädde på mig, och nu ska jag torka håret sen sminka mig.

Ikväll blir det fest. Zofie ska firas, danne ska åxo följa med :) Kul ska det bli. Hoppas bara hon har bra musik annars blir det döden för henne. HEHE. Puss på dig.

Nu har jag inte tid mer. Ligger redan efter tiden. Sucks to be me, he he.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg 8)

2008-05-02 @ 20:29:23
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0