En månad till juni

Publicerat: 2008-05-01 Kl: 17:55:27 | I kategori: Min vardag


Inte riktigt klokt hur snabbt tiden går egentligen. Känns som en vecka sedan man var 14. Snart är man 30 och då längtar man väl tillbaka. Haha. 30 år... Känns som en evighet dit men så tyckte man ju när man var 12  med, tills man var 18 alltså. Och nu är man här. Herregud.

Igår var det sista april. Vi gjorde inget speciellt, fanns inte så mycket roligt o göra som tilltalade oss. Men det gjorde inget, ska ut imorgon ändåså, hoppas det blir roligt, men det blir nog trevligt. Vet inte vad jag ska ha på mig bara. Men det fixar sig. Får rota lite i garderoben bara! Iallafall, var upp på Norra med Danne & Vilma för vi skulle kolla en sak bara. Sen åkte vi och käkade på Bigboy och drack milkshake, gott gott. Sen for jag och Daniel hem och Vilma nån annanstans.

När vi kom in så somnade vi typ direkt, var så jävla trötta... Speciellt älsklingen som inte hade sovit nåt innan. Sen nu vaknade jag NU. Halv sex. Fyfaaaan... Aja. Man får ta nya tag!

Skriver mer sen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0