when the sun shine we shine together

Publicerat: 2008-03-17 Kl: 16:08:38 | I kategori: Min vardag


most nights i hardly sleep

Hallå där, sitter o lyssnar på min nya favoritlåt nu.. Ron Pope - A drop in the ocean... så jävla fin!!
Gör inte mycket annars, bråkat lite och sovit. Sandra ringde nyss också, bad news. Jag som hade hoppats få veta sanningen på riktigt nu men det verkar inte bli så. Får helt enkelt lösa det på nåt annat sätt. Fuck

Danne har tagit bort quicktime så nu måste jag installera om iTunes. jobbigt.. Men det är inte mycket annat att göra :) Ska väcka honom snart, min sötnos. Älskar dej..

Nu orkar jag inte sitta här mer, ciao.



image12
saknar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0