Oz

Publicerat: 2008-03-17 Kl: 23:49:46 | I kategori: Min vardag


Godkväll folket.

Sitter o rarar upp en massa OZ avsnitt, nice somfan.. :) Älskar oz, danne har tankat hur många avsnitt som helst. Blir en soft natt nu.

Sitter o lyssnar på "a drop in the ocean", så jävla fin låt alltså. Finaste jag har hört på länge länge... Älskar dej danne,föralltid. Du är den enda.. :) Riktigt glad att jag har dej vid min sida o att du stöttar mej i allt,evigt tacksam ska du veta amor. Så jävla fin, älskar dej..

Skrivit ett mail till skolan åxo, hoppas verkligen det ordnar sej nu med allt. Vill verkligen det fan. Fattar inte vad jag har tänkt med o bara sumpat allt, inte haft nån ork varken psykiskt lr fysiskt i guess.. Måste iallafall på nåt sätt skapa en ändring nu, man kan inte bara sitta o bekymra sej över saker man inte kan göra nånting åt,även om man vill o försöker.

Nyss sett lilla al-Fadji med älsklingen,hahaha fan vad vi skrattade.. så jävla roligt :D hahaha! Mitt nya favoritprogram som jag aldrig ska missa ;) helt sjukt roligt alltså. Abu hassan o grejer, hahahha.. fyfan :D

Nu kom min sötnos ur duschen så nu ska jag lägga mej o se på oz med han:) Godnatt bitches.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0