nöjeshallen :)

Publicerat: 2008-03-23 Kl: 00:17:18 | I kategori: Min vardag


Hallå där. Idag har varit en soft dag alltså, skitbra dag :) Imorse klev ja upp vid 7tiden, sen gick ja o danne ner på shell o köpte cigg till mamma & cola. Sen kom vi hem,satt o pratade med mamma o pontus skitlänge inne i deras rum,sen gick vi in och la oss i sängen och kollade på dokumentären "kungen i kungsan" som handlar om paolo robertos ungdomstid,typ. Den var skitbra faktiskt,intressant som fan. Gillar paolo skitmycket sen ja va på hans föreläsning på noliamässan,verkligen bra föreläsare är han=) värsta inlevelserik,haha.

På kvällen så åt vi skitgod middag, påskmiddag ;) gott somfan vare! sen gick jag ner till mormor en sväng och hämtade mitt påskägg, haha jag e 17 och får sånt fortfarande. Iallafall, sen kom jag hem och duschade snabbt sen torkade ja håret och efter det gick ja o danne ner till nöjeshallen :) Skiiiiiit kul vare där,hahah värsta roligt. Sebbe kom åxo och va me oss där,sen kom kalle förbi en snabbis och sa hej oså. Vi va iallafall där i några timmar,hittade ett favoritspel som ja skulle kunna spela hela tiden. önskar ja hade ett sånt hemma!! sen spelade vi minigolf åxo,och kollade när några red på tjuren,hahhha.. skrattade ihjäl oss. Sen stängde dom 21,så då gick vi på shell sen gick vi hem till mej. Efter ett tag så kom det lite folk som spelar poker, hoppas danne vinner!!!!!!!!!! så jag får lite pengar :D:D

Imorgon ska vi ha kalas för mamma fyller år på måndag, men har inga pengar så ja kan inte köpa nån present. Får göra det på måndag när hon fyller år på riktigt:) hehe. 38år!! grattis i förskott mami

Nu ska jag kolla hur det går för killarna i pokern,sebbe har åkt ut 2 gånger hahha.. nörd;) mamma och pontus kom nyss hem åxo. Ciaooooo


ja älskar dej danne du är det finaste jag har amor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0