Nattuggla

Publicerat: 2008-03-25 Kl: 02:56:21 | I kategori: Min vardag


Godkväll everybody..

Jag håller på bli sjuk:( IGEN!! danne o jag vaknade igår o va snoriga o danne hade hosta oså,suck.. så less på vintern nu asså så jag vill bara lägga mej ner o dö. vart fan tog våren vägen? det höll ju på bli varmt o allt..sen bara kommer det tusen meter snö och 18 minusgrader igår,eller om de va idag? Minns inte riktigt. hahah vilken koll man har. det är april om en vecka och då brukar det väl inte vara såhär kallt,eller har jag fel? det är sommar om 2 månader och då ska det fan i mig vara varmt..

Har sovit rätt mycket idag pga förkylningen. Men det är kanske bra så man blir frisk nångång,sandra är åxo jättesjuk nu tydligen och vilma var ju sjuk för nån vecka sen:/ jävla sverige..äckel land. Iallafall,mamma fyller ju år  idag så vi åt skitgod middag och så. sen duschade jag o la mej och sov.. sen var vi ute och åkte lite bil,hehe.. träffade kenni åxo de va längesen :) Sen åkte vi hem,jag såg på 2½ men och danne spelade fifa som vanligt;) sen drog vi ner på shell och köpte lite redbull och chips,gott. men jag är inte sugen nu längre,så äre alltid!

Imorron ska jag upp kl10 typ,ska på möte kl11.. Sen ska jag nog åka hem till danne ett tag. Träffa sandra ska jag åxo göra och ge henne pengar :)

Nu ska vi lägga oss och se på film och försöka sova sen. Törstig är jag somfan,ska dricka colaaa :D puss ciao

8 månader idag amor,älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0