hos sebben

Publicerat: 2008-03-22 Kl: 00:37:36 | I kategori: Min vardag


Hallå där. Sitter hos sebbe nu.. har pratat med anton på msn ett tag nu :) verkligen längesen ja pratade me honom, på riktigt lixom.. förut pratade vi alltid om allt oså. hatar att han flyttade. Hoppas vi ses snart min vän. ta hand om dej!!

Danne är på stadshuset o ja sitter här med sebbe, han spelar wow o ja sitter här :) kollat lite tv, tänkte kolla på andra avenyn nu. danne ska komma o hämta mej om en halvtimme. hoppas han inte är sen då blire halshuggning ;) hehe. älskar dej baby

Sen operationen igår har det varit rätt jobbigt, kvällen igår var ett jävla helvete alltså. Det värsta jag varit med om på riktigt jävla länge, kunde inte gå riktigt, inte sitta ritkigt eller stå riktigt, inte ligga riktigt heller.. smärta är bara förnamnet asså, inte ens de. första bokstaven i förnamnet.. Ångrar att ja opererade mig, somfan. skulle inte ha gjort de... blääääääääää.


Aja, ska kolla lite AA nu och vänta på Daniel :) Ciao bitchesssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0