exchanging bodyheat

Publicerat: 2008-03-18 Kl: 22:07:24 | I kategori: Min vardag


Tärd dag idag alltså. Verkligen... Sov hela dan o klev upp typ 17,kunde verkligen inte sova inatt. Danne somnade o jag låg o såg på Oz, sen varje gång ett program tog slut så musiken som spelas i slutet när eftertexterna visas,jävla fittmusik hur irriterande som helst o jag vaknade varje jävla gång,o såklart varje gång jag precis hade lr höll på somna,jävla oz. Tänker inte se det inatt iallafall det är en sak som är säker.

Annars har ja inte gjort så mycket idag, klev upp o åt middag, sen satt jag i vardagsrummet med mamma o pontus o kollade på greys anatomy ett tag, sen gick ja o badade och läste "den nakna sanningen" av linda rosing, har läst den förut men den är rätt bra så ja läser den varje gång ja badar, vilket är ofta. Älskar o bada,hehe. Sen klev ja upp o torkade håret,klädde på mej o gick ut med hundarna. Gick ner till mormor och hämtade min pincett som ja hade glömt där,sen lite kläder som ja åxo hade glömt, så pratade vi lite. Vandrade vidare ner till konsum och fick ett psykbryt på hundjävlarna,hur ivriga som helst o bara gick hit o dit o kors o tvärs. Tova tänkte jag slå ihjäl för hon är så jävla stark o drar sjukt mycket,man tappar nästan armarna. Gick in på konsum o köpte en cola sen fortsatte jag helvetesfärden med dogsen hemåt. Väckte danne med en redbull som ja hade köpt åt han,så klev han upp o jag la mej o såg på Loser som jag sitter o halvtittar på nu.

Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt... gå in på fc o se om ja har fått nåt svar kanske. Ja vågar inte riktigt än,måste samla mod först hehe!! tänk om jag får avslag,fan.. Ångrar så jävla mycket allt jag har gjort fel

Ser inte fram emot påsk ett jävla dugg heller,kommer bli sämsta påsken nånsin. Från skärtorsdag till söndag kommer va skit. men what is there too do, finns inte så mycket o göra.. hoppas jag får nåt fint av mormor iaf,hon brukar ge mej presenter på påsk. På måndag fyller mamma år,får väl se hur det tar sej..

Nu ska jag göra nåt annat, sova eller nåt.. Vila lite.



D <3


/Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0