Hos sandra igen

Publicerat: 2008-07-01 Kl: 01:18:00 | I kategori: Min vardag


Hej folket. Dags för en uppdatering nu kanske! Så ni har lite nattlig läsning framför er. Vet dock inte hur långt jag orkar skriva, har inte så mycket att berätta om...

Legat i 3 dagar och varit sjuk som en idiot. Ont i halsen och feber som en hora, skitjobbigt är det. Mår verkligen dåligt hela tiden... Nyser som fan, sen klias det på näsan efter jag nysit varje gång, och ont i hjärtat får jag också. Åt helvete. Jag längtar tills det går över !!! Skönt ska det bli. Alltid när man är sjuk så uppskattar man normala vardagen såå mycket mer. Eller man tror iallafall att man ska göra det. Sen när man väl blir frisk så minns man inte ens hur det var att vara sjuk, haha. Konstigt det där.

Nu sitter jag iallafall hemma hos Sandra med henne och Tobbe och ser på film. Är trött och har ont i huvet för att jag är sjuk. Ont i halsen också.

Orkar ärligt talat inte skriva något mer nu. Nu går jag. Ciao


Daniel Valderrama, dig älskar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0