Varmt och skönt

Publicerat: 2008-07-20 Kl: 14:17:52 | I kategori: Min vardag


Nu har jag varit på Ica. Mötte Danne så köpte han snus åt mig. Tackar för det. Sedan ringde mamma, så pratade vi lite och jag fick lite uppdateringar om saker som hänt och så. Sedan bestämde vi att jag skulle komma upp och hälsa på. Så då gjorde jag det. Hämtade en massa kläder och sådär. Sökte mina fina sommarskor som jag ska ha på Williams dop, men hittade dem inte. Ska gå ner i källaren där någondag och leta fram dem. För någonstans finns de. Hoppas jag.

Nu kom jag nyss hem. Ångrar att jag inte köpte cola när jag väl var på Ica. Hade suttit fint nu. Men men. Får klara mig utan. Det var iallafall skönt att träffa mina älskade hundar. Snart ska vi ta bort dem. De är så himla gamla och båda två har cancer :( Jag längtar inte. Jag älskar Tova och Ante mer än jag älskar de flesta. Mina älsklingar. Så jag måste se till att spendera så mycket tid jag kan med dem innan det är dags. Jag saknar dem hur mycket som helst eftersom jag nästan aldrig är hemma hos mamma längre.

Nu ska jag torka mitt hår och så. Sedan ska jag bort till Evelinas gamla lägenhet och hjälpa henne att bära möbler. Jag missuppfattade igår, hon hade skrivit i sin blogg att hon skulle hämta kyl & frys. Vad fan ska hon med det till undrade jag, men tänkte inte mer på saken. Men sedan berättade hon att hon ska hämta sakerna som är I kylen och frysen. Ha ha. Jag måste ju vara världens dummaste. Eller så är det Ewe som förklarar dåligt. Jag tror mer på alternativ nr 2. 

Som någon kanske har lagt märke till så har jag lagt ner dethär med att göra första meningen i varje stycke med fet stil här i bloggen. Jag tycker inte att det är så fint längre. Jag önskar bara att jag kunde ändra stil på texten. Jag ska kolla om jag får till det i kodmallen. Jag ska prova nu. Ni lär ju märka om texten blir annorlunda.

Nu ska jag ladda min mobil och skriva ett sms till DV :) I miss him.

Nej. Nu sätter jag fart om någonting ska bli gjort här idag. Vill egentligen bara lägga mig och vila på balkongen i det sköna vädret. Perfekt värme. I love the sun.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0