Vad i helvetes jävlar!

Publicerat: 2008-07-29 Kl: 13:53:49 | I kategori: Min vardag


Jag sitter i vardagsrummet och läser en bok och äter frukost i lugn och ro. Och vad tror ni händer? En jävla geting bög kommer och surrar i mitt öra och skrämmer livet ur mig. Den vägrar försvinna från lägenheten också. Jag har balkongdörren öppen och nu ska jag aaaaldrig mer ha det. Fan alltså. Jag som är så jävla rädd för dedär jävla äckliga insekterna. Jag hatar dem. Utplåna dem från jordens yta, tycker jag! Åhh. Vad fan. Alla mina kompisar jobbar också så ingen som kan komma och hjälpa mig! Suckkkkkk. Min frukost står där ute ju. Blir varm. Suck. Jag är hungrig. Men nu sitter jag här inlåst i mitt sovrum. Vilken härlig start på dagen hörrni. Fan alltså. Hur får man ut en geting jävel!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0