Tröttast i hela världen

Publicerat: 2008-07-06 Kl: 18:48:29 | I kategori: Min vardag


Ja, det är nog jag det. Jag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är irriterad också. Längtar efter min Danne. Men allt har dragit ut på tiden så nu kan jag inte åka till honom förrän med 8 bussen, eftersom sommar jävla tiderna så går bussen bara 1 gång i timmen på söndagar. Det suger. Men den som väntar på nåt gott heter det ju ;)

Jag har badat i mitt underbara badkar som jag tjatar om i varenda inlägg här. Skönt var det. Sen smörjde jag in mig med min Papayakräm över hela kroppen. Undrar om jag fortfarande luktar gott? Det får Danne avgöra. Jag känner ingen lukt iallafall. Tror jag. Hoppas iallafall på lite doft. Annars var det ju onödigt.

När jag vaknade imorse var jag brun som fan. Sen duschade jag och nu är jag lika blek som vanligt. Fan alltså. Sånt hatar jag. Och nu kommer det inte vara soligt igen på flera veckor. Som vanligt. Äckliga fitt land.

Innan jag ska ta bussen kl 8 ska jag gå på Ica och köpa lite gotta till mig och min man. Hehe. Undrar vad det ska bli då :) Längtar så mycket efter honom alltså. Ni förstår inte. Jag håller på att dö här.

Nu är jag död.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0